söndag 24 mars 2013

stallet och skidor

Gårdagen bjöd på stalltjänst, Amigos Mios-möte där  underbara hundar finns att ge ett nytt hem, och 40-årsfest hos David. Alltigenom en mycket bra och rolig dag som bjöd på god mat och dryck samt många skratt.

Idag bjuds det på uteritt med Pontus och sedan blir det säsongsavslutning i skidor på TV. Spännande.
Igår drack jag 2 glas vin och syndade således men ibland får man unna sig lite. Jag kommer även äta gott (förhoppningsvis) i Lissabon och ett eller annat glas vin kommer säkert också slinka ner. Bara 5 dagar kvar tills vi åker nu jippie.

Visningen i Portugal 4/4 blir också vansinnigt spännande men jag hoppas på sätt och vis att jag kommer att hata det. Om vi älskar det känns det som om vi måste "slå till". Timingen är ju inte den allra bästa. Det hade varit bättre om det hade legat ett år framåt i tiden men ibland blir det inte som man vill.

Jag har många underbara vänner som säkert vill komma och plocka druvor när det är dags att skörda. eller? :-)
 Jaja vi får se.

Skriver mer i eftermiddag.

Åse


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar