måndag 11 mars 2013

Invägning och gym

Så hur har det gått nu efter en vecka av stavgång och hälsosamt leverne? Idag var det ju invägning och det var spännande att se resultatet.

-2kg och -4,5 cm runt svullbullen, dvs buken. Det är jag jättenöjd med och fortsätter med vecka 2 idag.

Termometern visade på -10 grader i morse så istället för stavgång packade jag ihop grejer för att gå till gymet. Där var det bara en he hoper pensionärer och jag. Det var evigheter sedan jag var där och de hade byggt om så jag kunde inte hitta riktigt. Då var det tur att pensionärerna kunde hjälpa mig tillrätta :-)

Det var jättekul och jag gjorde övningar som skulle gynna min svaga och stela rygg. Dessutom rodde jag och gick på löpbandet. Jag känner mig stolt och mycket gladare. Nu har jag ätit lunch med Lasse som jobbar hemifrån idag. Det är skönt att ha honom hemma för nu reser han en hel del.

Jag har lånat Lasses dator för att kunna skriva detta inlägg för min jobbdator har lagt av. Den vill inte ladda. jag hatar när jag inte har tillgång till dator. Nej nu kan jag inte sitta här och pladdra, dammsugning står på tur.

Om jag inte får låna Lasses dator ikväll får ni ha det bra.

Åse

1 kommentar: