onsdag 20 mars 2013

klämkäck blogg och ljug

Nej nu skall sanningen fram.



Detta är en cross trainer och en sådan grenslade jag idag. Big mistake! Big big big mistake.

 Jag har gått och sneglat lite på dem och de frustande flickor och pojkar, män och kvinnor som trampat så glatt på dem. Det ser så lätt ut. Jag har gått och småjoggat (typ 1 minut) på gåbandet i två veckor nu. Oj nu lät det käckt igen, alltså 4 ggr totalt.

 Men nu skall sanningen fram. Idag vågade jag och det är väl en framgång iofs men jag vet inte om jag vågar göra om det i första taget. För fasen vad jobbigt det var. Jag har ju ont bara jag ligger raklång på yogamattan så vad skulle jag upp på den här rackaren att göra? Efter 2 minuter gjorde det ont överallt, lovar.

Från och med nu skall sanningen och inget annat än sanning skrivas i denna blogg och jag skall sluta vara så redig och klämkäck. JAG ÄR FRUKTANSVÄRT OTRÄNAD; SVAG OCH OERHÖRT STEL. Så nu var det sagt.

Men jag äter nyttigt, alltid något. Och jag har inte fuskat!!!! Så det så.

Ja man lär så länge man lever

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar