söndag 17 mars 2013

machogubbar och ny dator

Jag är väldigt förtjust i Pluras kök trots huvudpersonens bara mage och cigg i mungipan. Men kände jag mig lätt kräkfärdig när Ken Ring och Adam Alsing var på besök i säsongens avsnitt av Pluras Kök Spanien. Det började när de skulle skjuta prick på glasflaskor. Så jäkla onödigt med en massa glas i naturen. Bara för en massa machostinna gubbar skall leka cow boys på bästa sändningstid. Sedan när de skulle röka cigarr dessutom, fnys säger jag. Nej där förlorade faktiskt Plura min aktning. Det kändes som om de skulle visa sig tuffa för Ken Ring (?)

Idag har jag ridit ute länge och det var härlig. Sedan på eftermiddagen åkte vi och köpte min nya lap top. GLAD!! Äntligen en dator.



Imorgon inleds vecka 3 i den nya satsningen "Snygg, smal och balanserad"

Kram Åse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar