måndag 18 mars 2013

Invägning efter två veckor

Jaha hur har det gått nu när det gått 2 veckor? Invägningen i morse visade -3 kg och -6.5 cm runt svullbullen.   Det är jag riktigt nöjd med. Nu fortsätter jag med vecka 3.

Idag blir det stavgång och sedan städning. Dammråttorna måste definitivt flytta till något annat ställe typ dammsugarpåsen. Lunchen kommer bestå av tomat och mozzarellasallad.

Det finns få saker som jag önskar mig mer nu än att våren skall komma och dessa förbannade minusgrader skall försvinna. Där för skall det bli så skönt att åka till Lissabon. Jag förväntar mig inte sommarvärme där men runt 18 grader sådär på dagarna hoppas jag på.

Sedan den 17/4 åker jag och Madde till Elche för att besöka hundhemmet. Om man kollar väderprognosen så har de gott väder redan nu, runt 20 grader. Det kan nog bli riktigt skönt där nere tills vi åker.

Nej nu skall kläderna på och stavarna fattas. För här skall det gås.

Åse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar