måndag 4 mars 2013

ny dag = nytt liv?

Hej igen
Igår blev det inget skrivet tyvärr. På förmiddagen var jag i stallet och mockade och red på Pontus.
Efter blev det dusch, lunch och femmilen.

Det var fantastiskt att se Johan Olssons praktlopp. Fantastiskt!! Det var så spännande att se om han skulle hålla hela vägen. Lasse, som inte hade haft geisten att jobba med bastun, blev så inspirerad av Olssons lopp så han jobbade med bastun i tre timmar efteråt.

På eftermiddagen/kvällen fick vi först besök av Yasmin, en god vän och sedan kom en annan god vän som skulle hämta den lille Audin. Den är avställd och används inte så David fick den. Han fick åka i ogjort ärende för allt hade rostat ihop. Den startade men bromsar och hjul satt fast.

Han kommer idag och fortsätter.

Idag skall alltså jag komma i form (?) Ja inte bara på en dag utan idag skall jag ta tag i matvanor och träning. Jag vill dels gå ner lite i vikt tills vi åker till Malaysia och dels må bättre. Blotta tanken på mig i bikini på en paradisö gör så att jag ryser.

Jag vill ju springa sådär i vattenbrynet med Lasse. Jag är brun, smal och slänger sådär med mitt långa hår (?????) Shit jag klippte mig ju precis. ja ja det får väl växa ut lite.

Jag sitter alltså här och skriver FÖRE frukost och skall nu ge mig av ut och gå stavgång.

Ni får heja på mig för det kommer jag behöva.

Åse


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar