tisdag 12 mars 2013

datorn har pajat

Min jobbdator har pajat. Jag hade hoppats att det var laddaren som var trasig. men efter att ha kollat upp det hos närboende kollegor, förstod jag att det var datorn.Nu sitter jag utan dator och undrar hur man egentligen klarade sig förr.

Datorn jag skriver på just nu är Lasses. Han åker till Stockholm imorgon och kommer hem först på torsdag kväll. Så om det inte kommer något inlägg imorgon vet ni vad det beror på. Kanske jag kan få snika till mig en stund på unge herrns, dvs Adams.

Imorgon går jag in på dag 10 på min livsstilsändring, för jag vill inte kalla det diet. Det går fortfarande väldigt bra även om det "bara" blev 30 minuter stavgång idag, förutom den utlovade dammsugningen då.. Jag har lite känning efter gymet igår.

Maten man får äta är fruktansvärt god men blir lite dyr i långa loppet. Det är mycket som skall inhandlas såhär i början, alltså saker man normalt inte har hemma. Så kostnaden lär ju gå ner nu när jag köpt allt.

Imorgon skall jag till Pontus för att rida och det skall bli kul.

Annars längtar jag till att den här förbaskade kylan skall ge sig. Vi behöver inte dra ut på vintern längre. Det är ju illa nog som det är. Kom vår nu.

Åse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar