tisdag 26 mars 2013

Lonely in Pajala

Stackars min man. Igår flög han till Kiruna för att träffa kunder. Sedan bilade de  till Pajala där han sover på hotell. Idag "gör" de Pajala och sedan Gällivare. Det är en bit upp kan man säga.

På fredag däremot packas ränslarna för att åka till Lissabon. Alltså bara tre dagar kvar nu. Så spännande.

Idag bjuder dagen på solsken, dammsugning och hundpromenader. Kanske i nödvändigtvis i den ordningen. Kanske vågar jag mig på gymet. Eller skall jag ta ut Pontus i det vackra vädret? Vi får se vad det blir.

Mäklaren i Portugal som skall visa oss huset ringer titt som tätt och vill fylla i med uppgifter eller ha uppgifter om oss. Vi har bestämt att vi skall titta på fastigheten runt 11-12 4/4. De har inte några direkta andra fastigheter så det blir nog bara den.

Men nu väntar hundarna på frukost så jag måste kila. Skriver senare.

Åse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar