lördag 23 mars 2013

Amigos Mios och party

Idag är det mycket att göra. Först skall jag ner till stallet och mocka men idag blir det ingen ridtur. Jag brukar mocka lördagar trots att jag inte rider men eftersom ägarna låter mig låna Pontus i princip hur mycket jag vill så tycker jag att det är det minsta jag kan göra.

Efter stallet skall jag iväg på styrelsemöte i Amigos Mios. Det är en förmedling som hjälper hemlösa hundar i Spanien att få ett bättre liv i Sverige. Det skall bli jättetrevligt att träffa de andra i styrelsen.och jag hoppas vi skall vara kreativa. och komma på massor av sätt att samla in pengar, sprida information för att hjälpa fler hundar.

Ikväll skall vi på 40-årsfest. Det är en god vän som fyller precis just det som vi skall hem till och gratulera. Jag hoppas på god mat och dricka och att jag inte syndar alltför mycket. (igår blev det nämligen ett glas vin)

Jag avslutar inlägget med ett foto på Pontus när jag var ute och red igår.

Åse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar