torsdag 21 mars 2013

krångelfot

Hej igen
Nu sitter jag här med min bovete-quinoagröt och surar. Inte pga gröten utan att min fot smärtar. Vissa rörelser skär men inte hela tiden. Jag vet inte vad det är för krångel men ont gör det iaf. Ingen träning som sådan idag alltså. Det blir avslappning, som iofs är ngt jag behöver tag ändå så det är väl bara att andas antar jag. Några strechövningar kan det också bli. Jag som tyckte gymet började bli roligt.

Idag blir det rensning av några garderober med tillhörande körning till Röda Korset. Då brukar man alltid hitta några plagg som man glömt bort så det blir som en helt ny garderob :-)

Sedan måste jag halta runt med djuren lite också.

Trädgårdsarbetet ligger lite nere pga det kalla vädret men till helgen skulle vi försöka kratta upp resterna av löv. Eken fäller sina löv så sent och vi fick nog undan 80% av dem. Men det ligger en hel del utefter kanterna på tomten och i rabatterna.

Ikväll kommer Lasse hem efter en sejour i Karlstad. Han åkte tidigt i torsdags så han har varit borta 2 nätter nu, tråkigt. Det skall allt bli gott att få hem honom.

Nej nu stirrar hundarna på mig. De vill ha frukost och gå ut.

Åse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar