tisdag 5 februari 2013

sex and drugs and rock n roll

Sex,  droger och rock n roll

verkar vara ett vinnande koncept om man vill ha en populär blogg. Gårdagens inlägg om telefonporr gav många nya läsare så det kan vara den nya inriktningen den bloggen kommer ta. Nu är jag ju rätt dålig på droger. Skall man skriva om nya eller gamla? Sexträsket är ju också lite obekant men det kanske står något i dagens GP. Rock n roll tja.
Sååå mina kära läsare "telefonporr va?"

Nå jag skall fundera på saken. Jag tror dock att bloggen kommer ha samma lite småtråkiga inställning och inlägg som förut, typ "Idag skiner solen" och "i stallet" "Pelargoner"

Eleverna i sjuan fick av en händelse se att jag har en blogg. Igår konstaterade en tjej "Din blogg suger" "Ehm tack, den är ju inte direkt avsedd för 12-14-åringar"

Det är frukostdags och jag skall strax ge mig iväg in i duschen. Jag gillar inte att gå upp 05.45 men som jag har berättat förut är jag väldigt långsam, speciellt på morgonen, så jag behöver den tiden.

Hermans veterinärbesök igår resulterade i en ögoninflammation och ev. urinvägsinfektion. Salava och sulfa med andra ord. Igår fick dessutom alla tre dogsen andra sprutan i en serie på tre som de skall ha för noskvalster. Det rullar lite pengar nu med andra ord. Fast det är de värda.


Åse med ett bett av smörgåsen i munnen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar