söndag 3 februari 2013

Melodifestivalen

Melodifestivalen

igår tittade vi inte på. Det gör vi aldrig eftersom kvalitén på låtarna är så dålig. Idag kan jag läsa i dagens GP att Yohio och David Lindgren gick vidare. Yohio har jag hört talas om förut. Han har slagit stort i Japan men jag har aldrig hört hans musik. Vem David Lindgren är vet jag inte. Det här med alla dessa delfinaler verkar helt sjukt och verkar bara finnas till för att mjölka ut så mycket pengar som möjligt.

Idag skiner solen och jag skall bege mig till stallet. Hästen Pontus skall skötas om efter alla konstens regler och sedan blir det el liten uteritt. Efter stallet blir det dusch och lunch. Sedan följer veckans rättning.

Nu är det bara en vecka kvar till februarilovet och det skall bli så skönt. Den 12/2 åker jag till Elche i Spanien för att besöka det hägn som Lennon och Baldo kommer ifrån. Det blir bara fyra dagar där. Med hem har vi tre hundar som skall placeras i svenska familjer. Det kommer bli jobbigt tror jag men spännande också.

Mitt inlägg tidigare i veckan som handlade om mina stickvrak har resulterat i handfast vägledning (tror jag). På torsdag kommer två kompisar hit på stickcafé för att hjälpa mig vidare mot mitt mål att bli en mysstickerska.

Nu får jag snabba mig på innan kaffet kallnat.

Kramar
Åse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar