söndag 24 februari 2013

Innegänget

Mys mys mys
Soffpotatisarna Herman, Lennon och Baldo gillar att mysa och det gör jag också. De älskar att vara ute också, både att leka och att gå på promenad. Herman sover gärna ute på balkongen även i snö. Men de myser gärna i soffan däremellan.

Jag gillar inte att vara borta hemifrån för mycket. Faktum är att jag har svårt att vara hemifrån mer än 2-3 kvällar/vecka. Om jag är hemifrån mer känns det inte som jag varit hemma alls.

Varför det är så vet jag inte men så har jag alltid varit, även som tonåring.  Jag var inte "ute" mycket då heller. Visst gick jag ut med mina kompisar på helgerna och kanske någon kväll i veckan men mest var jag hemma.

Jag är nog helt enkelt en sådan person som gillar att vara hemma och mysa.

Åse från myssoffan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar