fredag 7 december 2012

förkylning

Förkylning

Idag blir det ett kortinlägg eftersom jag drabbats av en jätteförkylning. Jag nyser och näsan rinner. Alltså är det väldigt synd om mig idag.
Jag har inte heller satt mina betyg vilket är enormt stressande. Det får bli på måndag innan systemet stänger . Eleverna har givetvis lämnat in saker i sista sekund som skall bedömas, av moi, i hlgen. Tack för det.
Mitt nästa steg i bloggskolan blir att lära sig länka. Kan det bli morgondagens uppgift tro?

Jo resa till Lissabon bokad och betald över påsk. Jippie!!! Nu skall vi bata boka något litet rart hotell eller b&b. Vi planerar stanna fyra nätter i Lissabon sedan blir det några dagars bilkörning, kanske till Tomar,

Over and out

Åse

3 kommentarer:

  1. Klart det ska bli Tomar, det får ni absolut inte missa!
    /Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej
      Hur långt tid tar det att köra till Tomar från Lissabon? Är det något annat vi "bör" se?

      Åse

      Radera
  2. Det tar 1.15-1.30 att ta sig hit till Tomar.

    Oj, svår fråga, Portugal dräller av sevärdheter Vi har än så länge bara avverkat området runt Tomar, lite Coimbra som är jättefint och lite mer i Porto där vi var en vecka på språkkurs och Porto kan varmt rekommenderas, speciellt om man gillar portvin:-).
    Annars är nog tipset att söka reseguider på nätet.

    Ha det så gott
    Annelie

    SvaraRadera