måndag 7 januari 2013

Bajsfotspår

Bajsfotspår

I kväll Var Lasse ute med hundarna och jag fixade lite med tvätten. När han kom hem skulle han stryka skjortor (ja mamma, han stryker själv) till morgondagen, då han skall ut och resa ett par dagar.
Strykbrädan står i en garderob i biblioteket.

Jag går omkring och pular och hör ett skri. Jag ropar och undrar vad som hänt. Typ har du slagit ihjäl dig? en råtta? Lasse skriker tillbaka att det var bajs i biblioteket, på golvet och att han trampat i det och dessutom gått omkring i köket.

Mycket riktigt det stank skit. Det var bajsfotspår över hela golvet i köket. Någon av hundarna har alltså varit ute på lång promenad, kommit hem och kommit på att  "Hmmm jag har lite ont i magen. Jag tar och bajsar i biblioteket för där är de inte så ofta så de märker nog inget."

Vi tror det var Lenny för han fes så hemskt alldeles innan.

Det blir tidigt i säng ikväll om man skall orka med en lång dag på jobbet imorgon. Nu tittar vi på Sveriges Mästerkock. Det är alltid kul.

Eftersom det har blivit två bloggar idag så blir denna något kort

Over and out



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar