onsdag 22 maj 2013

Storfrämmande idag




Ikväll blir det bara ett kortkort inlägg då John Blund har slängt sovsand i mina ögon. Det är inte klokt vad ofta han kommer nu för tiden den lille skojaren. Förr kunde han titta in för en kopp te eller så men nu när han kommer stannar han länge som satan. Det går inte att mota honom i dörren eller så för han tar sig in på något vis ändå. Har jag någon gång ändå lyckats med att mota John i grind, så att säga, så ser jag honom genom fönstret, eller känner hans närvaro på något annat sätt. Mycket retsamt.

Lille barnet var på bal igår. Foto kommer så snart jag hittat sladden till kameran. Jag la den på något slugt ställe så att jag skulle veta var jag hade den men nu är den puts väck. Jag ger mig fan på att det är den där John som tagit den.

kram

Åse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar