måndag 13 maj 2013

sen advokat och Eurovision Song Contest

Ja nu är jag trött på ovisshet och är otålig som bara den. Jag vill att det skall vara klart. Klart med köpet av vingården och att vi kan kalla det hela vår vingård.

Advokaten skulle återkomma med svaren på våra frågor förra måndagen, eller möjligtvis på tisdagen. Vi har fortfarande inte hört ett ljud. Jag tycker att om han nu har mycket att göra, svårt att få fram svaren på våra frågor så kunde han väl maila och säga det då. Fast detta är ju Portugal säger alla till mig. Ja det är jag medveten om men ÄNDÅ.

Slutgnällt

Idag väntar passfixerier eftersom mitt går ut i juni och pass kan vara bra att ha då vi kommer åka någonstans över min födelsedag. Om det blir Singapore/Malaysia eller Portugal är fortfarande oklart. Någonstans blir det iaf.

Nu invaderas tv-tablåerna och Tv-rutan av Eurovision Song Contest. Det är något som jag aldrig tittar på. Jag fullständigt avskyr de fula kostymerna, det tungrodda arrangemanget och de fruktansvärt dåliga sångerna.
VulgoTV kallar jag det. Samtidigt tas alla andra bra program bort.

NEJ nu blev det lite mer gnäll iaf.

Ute är det däremot inte vulgo. Det är skirt och ljusgrönt, ja vansinnigt vackert. Ikväll blir det nog en långpromenad med de håriga killarna. Jag hoppas Lasse har lust att följ med.

Åse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar