onsdag 12 juni 2013

skolavslutning

Idag är det skolavslutning på min skola. Jag skall gå dit och vara med på både sjuornas och niornas. Det skall bli lite sorgligt att släppa iväg niorna för man vet ju inte om man ser dem igen.

Det körde ihop sig lite med hundarna idag då jag kommer hem sent och Adam jobbar eftermiddag/kväll. Vi löste det så att hundarna får vara på hunddagis till 14.30 och sedan hämtar Adam dem. De kommer att få vara ensamma 3-4 timmar och det gillar jag inte. De är inget de brukar få vara utan vi lämnar dem max 2-3 timmar och det händer nästan aldrig.

Angående vingården
Vi har hört från vår advokat och skall träffa honom när vi kommer till Portugal. Däremot har vi inte hört ett ljud från mäklaren ännu, vilket är lite mysko. Men det kanske kommer.

Nu måste jag rusa

Ha n underbart trevlig dag alla och till alla som slutar skolan idag; Ha ett underbart sommarlov!

Åse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar