fredag 14 juni 2013

snabbt eller långsamt?

Hej Vänner

Nu är det den sure som sitter vid tangenterna, nämligen Lasse

Hur har ni det alla läsare? Är ni nöjda och glada nu på fredagskvällen, kanske har ni haft fredagsmys?

Själv fick jag en bok av min kära hustru, boken handlar om att tänka snabbt och långsamt. Detta är en fråga som jag ofta funderar över, skall man tänka snabbt eller långsamt i syfte att värdera beslut mer, men om jag tänker långsamt hinner jag inte fatta alla beslut som man behöver att fatta. Detta är svårt, har ni några förslag på hur man skall tänka och vad man missar i de båda fallen. Detta  är en fråga som jag ofta tänker på, generellt tänker jag snabbt i jobbet och mer eftertänksamt privat. Hur gör ni?

Imorgon skall jag renovera en trappa, kul va? Förra veckan putsade jag källartrappan imorgon skall jag måla den, kanske lägger jag upp en bild på den i morgon

Sköt om er alla och krama varandra i fredagskvällen

//Lasse


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar