söndag 9 juni 2013

bröllopsdag och resa till Portugal

Idag är jag sjuk, dvs. jag har ont i halsen och feber, alltså inget större fel men tråkigt. Jag hade tänkt att rida men fick ställa in de planerna. Jag åkte ner till stallet ändå för att mocka och göra alla stallsysslor som är min "uppgift/betalning" för att jag får låna Pontus. En ganska bra deal tycker jag.

I går kväll hittade vi ett, vad det verkar hyfsat hotell ute vid kusten inte så långt från Lissabon. Vi anländer ju så sent så vi vill inte dyka upp på vingården mitt i natten. dessutom vill vi inte köra så himla långt på natten då vi tidigare på dagen också har kört från lerum till Köpenhamn. Stället vi skall bo på de första nätterna heter Ericeira. Efter det har vi inte bestämt men vi kommer som tidigare nämnts avsluta vår vistelse i Lissabon.
Ericeira
För sju år sedan idag gifte jag och Lasse oss. Båda två kom på det sent igår kväll och har med andra ord inga blommor, presenter eller andra överraskningar. Fast det är ju inte så viktigt. Vi tänkte kanske hitta på något ikväll tillsammans men om jag skall må som jag gör blir det ingenting av det heller. Lite trist.

kram banan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar