måndag 29 april 2013

skämmes Åse

En negligerad blogg. tusentals fans som väntar på nästa inlägg och vad gör du då? Skiter i det. Ja du skiter i dina allra trognaste läsare och gör vadå? Jo tömmer pelletsförrådet och SILAR all pellets. Är det viktigare? Va?
Vadå pannan fungerar inte? Kloggar igen av allt damm? Ja men ändå Åse. Ett litet blogginlägg kan man ju ändå hinna med eller?

Återgå!

Vad har hänt sedan förra inlägget? Jag har besökt skolan och träffat alla underbara elever. Jag fick massvis med kramar. Det var så jag fick tårar i ögonen. Dessa underbara, knäppa, tokiga och fantastiska ungar.

Vi har som sagt tömt pelletsförrådet och silat pellets. Kan rekommenderas om du gillar damm.

Jag har skött och ridit nordsvenske Pontus tre gånger och ikväll är det dags igen. Han gnäggade lite åt mig sist så det går framåt i vår relation. (han såg nog moroten)

Viktnedgång trots otrolig slarv i Spanien -5 kg.

OCH VI SKALL TILL PORTUGAL IGEN FÖR ATT SE VINGÅRDEN EN GÅNG TILL.Denna gång med besiktningsman. Det är så spännande så man kan dö.

Detta innebär kanske att ni alla har de närmaste 10 årens semesterresor klara eller?

Annars händer mycket just nu. Pappa fyller 75 år nu på fredag och Adam tar studenten 5/6.

Åse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar