torsdag 25 juli 2013

God kväll

Hej
Nu är det daxs att lägga sig, otroligt skönt, idag är jag trött. Det är den gamle som skriver så att ni vet det. Ikväll var vi och badade med djuren, vi har hittat ett nytt sätt att surfa på som är riktigt roligt. Vi tar med oss de två svarta djuren ut,  den gråa vill bara bada magen. När vattnet blir lite väl högt för våra två svarta pojkar vill de tillbaka in till stranden, då gäller det att lägga sig ner och glida med på magen, detta är den ultimata "dogsurfen"

Imorgon bär det av till den kungliga huvudstaden för äventyr. Först skall jag gå igenom ett affärsupplägg avseende Karlstad kommun, kanske inte så sexigt kan tyckas men jag tycker det kan vara ganska kul. Efter detta möte kommer jag och min kära hustru att besöka Fjäderholmarnas krog. Vi kommer att vara kvar i Stockholm hela helgen.

Ha en riktigt trevig helg när det är dax

Kram Lasse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar