onsdag 3 juli 2013

50 år

Idag fyller jag 50. Då är man väl stor eller? Hur det känns? Jo tack det känns bra, inget speciellt faktiskt. men ändå bra på något sätt.

Lasse uppvaktade mig i morse med frukost. inte på sängen för det gillar jag inte. Jag tycker det är obekvämt att äta i sängen och det blir smulor överallt. Lasse hade tagit med sig 4 apelsiner från vår vingård och pressat till juice. Han är så gullig. Dessutom hade han varit och köpt en väska i korkek och skinn. Det fanns rosor på bordet också gulle han.

Jag fick en surfplatta också innan vi åkte till Portugal. Jag fick den innan så jag skulle kunna använda den när jag var här. Tyvärr åkte den i golvet för några dagar sedan så det får bli en lite reparation när vi kommer hem.

Nu är vi hos Annelie och Hase i Tomar. Igår kväll var vi inne i Tomar och åt middag. Det var på ett lite turistiskt ställe med medeltidstema men maten var jättegod. Tomar har ju den stora tempelriddarborgen så temat passade ju bra.

Idag blir det lissabon och ikväll middag ute på finrestaurant. Vi skall vara där de sista tre nätterna och sedan bär det av hemåt. Det är med sorg i hjärtat vi lämnar Portugal men det skall ändå bli skönt att komma hem. Hem till familj och djur.

Skriver nog mer senare eller imorgon

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar