onsdag 24 juli 2013

Att misslyckas är ok....

Hej
Nu är det den gamle som skriver igen, det är halvtid i matchen Sverige - Tyskland 0-1 (EM fotboll för er som inte vet), men det är ju 45 kvar så än finns det hopp.

Läste idag att Pia Sundhage är idag Sveriges mest lysande stjärna, fler tittare följer Pias kommentarer än Zlatan, tycker detta är skit kul. Pia Sundhage är och har alltid varit en person som brinner på ett äkta sett. Hon tar utmaningar och ser alltid både utmaningingen och möjligheten.

Ett moto för Pia är att det inte finns något som är omöjligt. Misslyckas man är det inte hela världen, men att inte försöka är inte ok. Detta är något som jag uppriktigt ser upp till. Jag hoppas att vårt nya projekt lockar fram nya tankar hos er alla som följer bloggen. Den dag du möter sankte Per i änglaporten hoppas jag att ni alla har gjort allt som står i er makt att förverkliga Era drömmar. Jag tror inte att den som har mest pengar på "boken" vinner. För min del gäller det att ha ett bra liv och att sova gott om natten. Snart är det natt och då får jag sova bredvid min kära Åse, kan man ha det bättre

Stora kramar från
/Lasse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar