fredag 23 augusti 2013

What is love?

Hej

Nu blir ni kanske förvånade en engelsk titel och så bloggar jag på Svenska, lugn det är det den gamle som skriver, min engelska är inte så bra som min älskade hustru så ni får hålla till godo med det svenska språket.

Idag var jag med och hämtade Dona, Madde och Fredriks spanska hund. Det var kärlek direkt, Dona verkade väldigt nöjd sina nya föräldrar, Madde och Fredrik var också glada. Thats love

Nu funderar jag på hur många hund kompisar vi kommer att ha efter 1 år på farmen, jag räknar med att vi kommer troligen ha minst 5 fyrfota djur hos oss, då par jag inte om kattdjur, detta skulle aldrig den gamle chefen Herman godkänna. Käreken till hunddjuren är stor hos oss så vi respekterar Hermans önskemål

Vill önska er alla en skön helg, vill samtidigt utbringa en virtuell skål till er alla

Sköt om ER

Den gamle gubben //LL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar